Ajutor!

Ghid membri
Pentru o administrare cat mai facila si care sa nu solicite mult timp a fost simplificata procedura de inregistrare si administrare a anunturilor. Totusi pentru a intampina o serie de probleme au fost formulate cateva "Intrebari si Raspunsuri".

1. Cum postez un anunt ?
Pentru a posta un anunt se va accesa butonul "Anunt nou" din partea functionala din stanga a aplicatiei. Se vor completa campurile obligatorii si de la butonul "Browse" se va incarca in aplicatie anuntul conplet cu postul scos la concurs (anuntul trebuie sa fie in format: doc, docx, sau pdf). Dupa completare se va apasa butonul "Adauga" pentru a inregistra anuntul in aplicatie.

2. Cum pot sa vad ce anunturi am inregistrat ?
Pentru vizualizarea mesajelor inregistrate se va accesa butonul "Anunturi" din partea functionala din stanga a aplicatiei.

3. Cum pot sterge un anunt ?
Ca un anunt sa nu mai fie afisat in zona publica trebuie accesata zona "Anunturi" (Intrebarea nr.2) iar apoi trebuie schimbat statusul mesajului din "Activ" in "Inactiv" dand click pe simbolul status in partea dreapta aferenta fiecarei inregistrari.

4. Am gresit ceva. Cum pot modifica anuntul?
Pentru a modifica datele anuntului si a vizualiza documentul incarcat in aplicatie se va accesa butonul "modifică", aferent fiecarui anunt, din zona de "Anunturi". In cazul in care exista o greseala in documentul incarcat acesta se poate incarca din nou apasand "Browse" in dreptul campului Fișier anunț iar apoi click pe butonul Modifică.

5. S-au modificat datele institutiei. Cum pot sa actualizez informatiile de pe site?
Pentru a modifica oricare dintre datele institutiei si datele administratorului se va accesa zona "Administrare cont" din partea functionala din stanga a aplicatiei. Atentie: Datele modificate vor aparea in zona publica a aplicatiei. Atentie: Daca se va modifica adresa de email a administratorului noua adresa va fi folosita si la autentificare.